מה הם אמצעי התשלום איתם ניתן לשלם?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי: Visa, ישראכרט, American Express, MasterCard ובאמצעות PayPal ואפליקציית ביט.

יש לי קופון הנחה איפה אני מקליד אותו?

את קופון ההנחה מעדכנים בעמוד התשלום. נכנסים ל”סל קניות”, בצד ימין למעלה היכן שמופיע הכיתוב “לחץ כאן כדי להזין את קוד הקופון”  לאחר מכן מקליקים על “החלת קופון” לעדכון המחיר הסופי.

איך מזמינים באתר?

ההזמנה באתר שלנו קלה וידידותית!

שלב 1 – בוחרים את המוצרים שאהבתם ומוסיפים אותם לסל הקניות

שלב 2 – נכנסים ל”סל קניות“:

  • מוודאים שכל הפריטים שבחרנו מופיעים בסל (מומלץ לוודא גם כמות מכל מוצר)
  • קופון הנחה – במידה ויש ברשותכם קוד יש להזין אותו בשדה “קוד קופון” ולהקליק על “החלת קופון” לעדכון המחיר הסופי.
  • בוחרים סוג משלוח:
    • איסוף עצמי – ללא עלות
    • שליח עד הבית – 29 ש”ח
    • הזמנות מעל 350 ש”ח נהנות ממשלוח חינם עד הבית!
  • מקליקים על “מעבר לקופה

שלב 3

  • מזינים את פרטי החיוב וכתובת למשלוח
  • בוחרים אמצעי תשלום [כרטיס אשראי, PayPal או ביט]
  • מאשרים את תנאי השימוש
  • מקליקים על “אשר הזמנה

שלב 4 – בהתאם לאמצעי התשלום שבחרנו משלימים את ההזמנה באמצעות הזנת פרטי אשראי או PayPal או ביט ← מאשרים תשלום ← מקבלים מייל אישור הזמנה ומתרגשים 🙂

 

איך ניתן להחליף מוצר שקניתי?

ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 14 יום מיום קבלת הפריט, בדואר חוזר בתנאי שלא נעשה בהם שימוש וכנגד קבלה.

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל info@pazzu.co.il
יש לציין מספר הזמנה ופירוט של מה תרצו לבצע

האם יש לכם אריזות מתנה?

כמובן, יש אפשרות לארוז את המשלוח כמתנה ללא תוספת תשלום, ניתן לציין זאת בהערות להזמנה ואנחנו כבר נדאג לשאר

האם הרכישה באתר מאובטחת?

הרכישה באתר שלנו מאובטחת ב-100%  ועומדת בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר [SSL], כך שפרטי כרטיס האשראי שלכם מוצפנים ולא ניתנים לאיתור או שחזור על ידי גורם שלישי.

טיפ: איך אתם תוכלו לוודא שהאתר שלנו באמת מאובטח? בקלות!

כל שעליכם לעשות זה לבדוק שבשורת הכתובת של האתר מופיע אייקון של מנעול סגור, עוד סממן לאתר מאובטח הוא הימצאות HTTPS בראשית כתובת האתר (= Secure)

תוך כמה זמן אקבל את הפריטים שהזמנתי?

שליח עד הבית – עד 3 ימי עסקים מיום המשלוח – לרוב זה מגיע לפני אבל חשוב שתדעו שבתקופות חגים ייתכנו עיכובים גם מעבר לתקופת זמן זו. תודה על ההבנה והסבלנות.

בכל מקרה תקבלו עדכון שהזמנתכם מוכנה ונשלחה לכתובת המייל שלכם

האם אפשר להזמין באתר ולבוא לקחת?

בטח שכן! ניתן לבחור בעת ההזמנה באתר באיסוף עצמי 🙂

השירות ללא עלות כמובן.