Pazzu נוקטת צעדים על מנת לשפר ולהפיץ את נושא הנגישות בקרב עובדיה ו/או לקוחותיה. האתר עבר תהליך נגישות אשר במסגרתו התבצעו התאמות לאנשים עם מוגבלות, על מנת להעניק את החוויה הטובה ביותר עבור לקוחותיה.
הסדרי נגישות באיסוף עצמי
בעמדת האיסוף העצמי קיימת חנייה לבעלי מוגבלויות בקומת הגג, ומשם גישה עד לעמדת האיסוף על ידי מעלית ורמפה.
לכל פנייה ושאלה בנושא,
ניתן לפנות אלינו בוואטסאפ 050-9088510
או במייל [email protected]
רמת הנגישות
אתר ובלוג “Pazzu” מתאימים את האתר ואת מוצריו לדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי, ועומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
האתר מקפיד על כך שנכסיו הדיגיטליים עומדים בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013 (להלן: “התקנות”) ברמת AA, וכן, מיישמת את המלצות מסמך WCAG2.0 מאת ארגון W3C.
הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפנים Firefox ו- Internet Explorer.
מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.
תיקונים והתאמות שבוצעו
- אמצעי הניווט באתר פשוטים וברורים.
- תכני האתר כתובים באופן ברור, מסודר והיררכי. במידת הצורך קיימים הסברים לצד התוכן.
- האתר מותאם לצפייה בדפדפנים מודרנים שונים.
- התאמת האתר לתצוגה תואמת מגוון מסכים ורזולוציות, כולל נייד.
- תוכן האתר כתוב בשפה העברית בצורה פשוטה וברורה.
- כל הדפים באתר בעלי מבנה קבוע (עמוד מתכון / עמוד מוצר וקטגרויות).
- לכל התמונות באתר יש הסבר טקסטואלי חלופי (alt).
- האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי פתיחת סרגל הנגישות והגדלת/הקטנת הפונט בעזרת הלחצנים.
- אין באתר שימוש בתצוגת טקסט נע או מהבהב.
החרגות
חשוב לציין, כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר וביתר הנכסים הדיגיטליים שלנו, ייתכן שיתגלו חלקים או יכולות שלא הונגשו כראוי או שטרם הונגשו.
אנו פועלים לשפר את נגישות הנכסים הדיגיטליים שלנו ובתוכם, מנגישים באופן שוטף טפסים מקוונים, כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה להשתמש בהם, כולל אנשים עם מוגבלות.
אם בכל זאת מצאתם דף או עמודה כלשהי שאיננה מונגשת, אנא עדכנו אותנו ונפעל במהרה לתקן את הלקויים.
יצירת קשר בנושא נגישות
אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר או באחד ממוצרינו, נשמח לקבל הערות ובקשות, באמצעות פנייה לאחראי הנגישות באתר בדואר האלקטרוני
כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שניתן:
- תיאור הבעיה.
- מהי הפעולה שניסיתם לבצע.
- קישור לדף בו גלשתם.
- סוג הדפדפן וגרסתו.
- מערכת הפעלה (מחשב נייח / נייד וסוגו)
- סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).